lördag 2 november 2013

Träningen tar sig!!

Tjejerna är såå flitiga, vi blir fler och fler på träningarna och mina testpiloter har nått framgång...
Inte bara viktmässigt eller måttmässigt utan även kundskapsmässigt.




Från att inte kunda springa 1km till att klara 3km utan att stanna.
 Och till och med köra magövningar utan att slå i sönder mitt akvarium, är fantastiskt(tur för fiskarna;-))..





Dem minskar i vikt minst 1kg i veckan och det är sjukt bra.

Jag utvecklas också, på måndag åker jag och en annan tjej från Form och figur till Halmstad på pt4pro utbildning, hur stort är inte det då...sjukt kul!

Jag har bokat sockerutställningar som jag ska iväg på..



Skolor, förskolor, öppnaförskolor och affärer och efter det är det slutprovet som gäller;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar