torsdag 17 oktober 2013

Milen är nådd!


Mm min första mil är nådd;-) Springandes.... Det är fan helt otroligt att man orkar springa 1 mil i sträck eller mer.... Men jag gjorde det fast jag gick på sparlåga efter 8km. 
Jag kommer satsa på milen 1-2ggr i veckan nu. Min andra träning är ju också viktig med er. 
När folk sa till mig för 6 månader sen att träning kan bli som ett gift, tänkte jag bara (töntar). Hur ska man bara få träning som ett gift..(hahaha ) nu är jag nog där. 
Inatt vakna jag kl 3 och fick göra välling till mitt barn, går förbi crosstrainern och tänker ska jag köra 1 timme nu.. Men tar mitt förnuft till fånga och går och lägger mig igen, hinner tänka innan jag somnar, ska ju ändå cykla 4km i morgon till jobb. (Snacka om trög, haha)

Gjorde två energibomber i går, till er som vill ha, mellanmål eller nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar