tisdag 22 oktober 2013

Spark i baken!

Ja även jag behöver en spark i baken i bland,,,Efter helgens ätande, en förskylning som sakta smyger sig på och regnet som bara öste ner i måndags, kan jag väll villigt erkänna att motivationen till träning var= 0...Men så 9.45 knackar det på dörren och där står hon, en av mina solstrålar i mitt liv:-) regnskydd på vagnen och regnkläder på sig själv och säger-  det är väll träning i dag? Med ett jätteleende....









Det finns väll ingen människa i världen som kan säga nej till träning då:-)





Det blev en långrunda med vagnarna,  istället för att låta dem små sitta i gräset och få lunginflamation eller nåt.
Vi gick från Bjuv/ Ljunsgård/ Billesholm och hem.
Såååå tjejer,  nästa gång regnet bara öser ner, tveka inte att komma till träningen, för på ett eller annat sätt förbränner vi fettet tillsammans.


PÅ eftermiddagen kom testpilot 1 för träning och mätning.
Ni kan inte ana, men detta fantastiska resultat är jag impad av och hoppas verkligen det håller i sig..
På 1 vecka har hon minskat 1,8 kg och 2 cm i midjan;-)
Sjukt bra, fortsätter vi så här så är vårt mål i hamn....8kg på 6 veckor....(en baggis)


Till alla er där ute som kämpar med vikten, ge inte upp...
Den enda som kan göra skillnad är du.


3viktiga saker att tänka på om du vill gå ner i vikt!

   Drick vatten, minst 2 liter om dagen.(För att rensa kroppen)
    Ät frukt och grönsaker, helst 5 frukter om dagen.(Antioxidanter skyddar immunförsvar och kroppen)
   Ät fisk, helst 2-3ggr i veckan (omega-3 och omega- 6 är rätt fett för kroppen, hjälper mot hjärt och kärlsjukdommar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar